• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

Виховна тема: «Розвиток творчих здібностей дитини як один із шляхів формування активної громадянської позиції»

Основні завдання виховної роботи:

1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для всебічного розвитку особистості, спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.
2. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють створенню загальношкільного колективу та прикрашають його життя.
3. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання виховання школярів.
4. Розвиток учнівського самоврядування, його роль у НВП.

Пріоритетні напрямки виховної роботи:

- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції та законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
- збагачення народних традицій, звичаїв;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії їх відносин з природою;
- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації;
- посилення уваги до питань морально – етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
- підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнання особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей – сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
- організація педагогічно–доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через шкільний парламент;
- доцільне використання можливості позашкільних навчально–виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.

Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

/Files/images/DSCN5161.jpg

/Files/images/IMG_3471.JPG/Files/images/IMG_3481.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 21

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.