Національно-патріотичне виховання - пріоритетний напрям роботи школи.

Сучасна школа має дати учням не лише певні знання, уміння та навички, але й виховати соціально адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість. Як зазначено в Концепції національно-патріотичного виховання (затвердженій наказом МОНУ від 16.06.2015 № 641), «Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними є патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь». Відповідно до цієї Концепції головна мета виховної роботи – це виховання духовно багатої, розвиненої особистості, громадянина України.

Виховання, як важливе явище суспільного життя, здавна стало провідною функцією людського суспільства. Процес виховання у Харківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 74 Харківської міської ради Харківської області спрямований на відродження національної системи виховання. Головну мету колектив нашої школи вбачає в передачі молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світобачення і на цій основі - формування особистих рис громадянина України: національної свідомості, духовності, морально-етичної, правової, трудової, екологічної, художньо-естетичної та релігійної культури, розвиток індивідуальних здібностей і талантів учнів.

Напрями виховної роботи з упровадження системи національно - патріотичного виховання в практику роботи школи:

  • формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
  • виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;
  • формування поваги до Конституції України, державної символіки: герба, прапора, гімну України.
  • збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;
  • виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
  • формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
  • формування соціальної активності;
  • виховання правової культури особистості;
  • формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
  • формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху;
  • сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
  • виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.